04/07/2017

Gran cap de setmana medieval a Llançà

Per setè any consecutiu, i degut a l'èxit de l'edició anterior, l'Associació de Comerciants i l'Ajuntament de Llançà va organitzar el passat cap de setmana la 7a Fira de l’Abat.

Per setè any consecutiu, i degut a l'èxit de l'edició anterior, l'Associació de Comerciants i l'Ajuntament de Llançà van organitza el passat cap de setmana la 7a Fira de l’Abat. L’activitat es concentà als carrers principals del Casc Antic i va oferir tota una sèrie d’activitats pròpies d’un mercat medieval: parades, activitats i espectacles.

Al llarg dels dos dies hi va haver animació pels carrers, espectacles d’aus rapinyaires, jocs gegants, tallers d’oficis, etc.

Cal destacar que una vegada més, va ser el col·lectiu Sabors Catalans l’organitzador principal de la fira. A més, bona part dels comerços llançanencs van participar activament a la iniciativa tot oferint els seus productes al carrer.