11/08/2016

La fira del Mar i de l’Escamarlà de Llançà posa fi amb un mes d’Agost ple d’activitats

El passat cap de setmana del 27 i 28 d'agost es va celebrar a Llançà la Fira de Mar i de l’Escamarlà de Llançà.

El passat cap de setmana es va celebrar a Llançà la Fira de Mar i de l’Escamarlà de Llançà organitzada per l’Àrea de Turisme i Comerç de l’Ajuntament de Llançà conjuntament amb l’Associació de Comerciants del municipi.

Gairebé una trentena de parades al Passeig Marítim amenitzades per nombroses actuacions d’animació van ambientar el Port de Llançà durant el cap de setmana. A la seva vegada es van realitzar tallers i espectacles infantils els quals van tenir una nombrosa acollida.

El dissabte a les 19h30 va tenir lloc el plat fort de la Fira amb el Music & Wine i degustació d’escamarlans de Llançà. Els vins de proximitat geogràfica de la DO Empordà i la música em directe va ambientar un capvespre fantàstic a la Platja del Port de Llançà.

Segons Joan Pacareu, President de l’Associació de Comerciants “Es van superar totes les previsions, en 1  hora es van esgotar els 10 kg d’escamarlans i gairebé 400 copes de vi. Estem molt contents de com van respondre els residents i visitants de Llançà davant aquesta iniciativa”

Cal destacar que els escamarlans van ser cuinats in situ per la Colla del Ranxo de Llançà, per tant, una vegada més, una activitat coordinada per molts agents del municipi de Llançà amb l’objectiu de donar a conèixer un producte autòcton com és l’escamarlà de Llançà.

La principal novetat d’enguany va ser l’activitat del diumenge al vespre en la que es podran degustar tapetes variades de peix fresc de Llançà elaborades per Pescaturisme Port de Llançà i acompanyades una vegada més del vi de la DO Empordà i música en directe.