Fes-te soci

Quota anual de 60€!!

Perquè associar-se?

1. Perquè quants més siguem, més força tindrem davant les administracions, per aconseguir un municipi modèlic, amb uns carrers cada vegada més arranjats, més ben il•luminats, amb més serveis ........, perquè tots, veïns i visitants, ens hi trobem a gust.
2. Per defensar-nos de les grans superfícies. Llançà necessita que tots els botiguers anem units per afrontar un futur que cada dia està més amenaçat per les grans superfícies que s’instal•len al voltant del municipi.
3. Perquè oferim assessorament sobre els ajuts comercials per fer el vostre establiment més atractiu, dinàmic i rendible.
4. Per les avantatges econòmiques que representa estar associat a l’Associació de Comerciants de Llançà.
5. Per la nostra amigable relació amb l’Ajuntament de Llançà i la col•laboració en totes les activitats i cursos de formació que organitzen.