Qui som

Fundada al 1985 amb la finalitat de dinamitzar el comerç al municipi de Llançà. Actualment compta amb uns 140 associats.

El seus principals objectius són:
- La dinamització comercial tenint en compte les característiques dels comerços adherits a l’associació.
- Potenciar i millorar les campanyes de fidelització actuals i crear-ne de noves. Anualment es creen dues campanyes de fidelització, una per Nadal i l’altra per Pasqua.
- Millores en els següents aspectes de la circulació (aparcaments, senyalització, zones de càrrega i descàrrega, etc.)

Les principals accions de L'Associació de Comerciants de Llançà són les següents:
- Impulsar un comerç modern i amb futur.
- Representar el comerç de Llançà en tots els àmbits.
- Canalitzar propostes, idees i suggeriments per millorar el comerç del municipi.
- Avantatges per als associats.
- Formar part de la Federació Eix Empordà (Figueres, Roses, Llançà, l’Escala, Cadaqués, Port de la Selva i Empuriabrava)
- Formar part de la confederació de comerç de Catalunya